Spring Break Baby! - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Spring Break Baby! - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Spring Break Baby!

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Maart 2012 | Verenigde Staten, Fort Smith

De laatste keer dat ik een verhaaltje had geschreven was ik gebleven bij het begin van het softbal seizoen en ik moet maar eventjes opschieten met dit verhaaltje schrijven want ik heb straks nog training van 8 tot half 9 omdat deze week, wanneer school weer begint hebben we 3 belangrijke wedstrijden dus coach bedacht om even lekker te gaan trainen tijdens de vakantie :/ maar goed, we hebben inmiddels al een paar wedstrijden gehad en een toernooi en het gaat best wel goed, dus we hebben niks te klagen! Verder is er naast softbal en school eigenlijk niet veel spannends gebeurd tot de vakantie. Deze week was het voorjaarsvakantie en het vloog letterlijk voorbij. In het begin dacht ik dat ik dat ik me waarschijnlijk best wel zou vervelen, maar dat is echt totaal niet gebeurd. De plannen waren namelijk om met Tara en haar ouders mee te gaan naar Branson, maar iets van 3 weken geleden zijn daar allemaal tornado's geweest en Branson ligt half plat nu dus daar konden we niet meer heen gaan. De jongens waarmee we normaal altijd mee uithangen enzo die gingen met zn allen naar Florida toe, dus die waren er ook niet meer. De eerste dag van de voorjaarsvakantie was het super mooi weer dus kregen we het idee om lekker naar een meer te gaan en daar de dag uit te hangen, Terra, Kaitlin en ik. Het was echt perfect, technisch gezien was het nog winter en wij zaten daar in onze bikini lekker te zonnen. Ik ben ook echt nog nooit zo bruin geweest in maart!
De volgende dag deden we hetzelfde maar nu was Nicki er ook bij. Later ging kaitlin mij leren om een standaard auto te rijden dus kregen we het mooie idee om een roadtrip maken en uiteindelijk kwamen we ergens uit in oklahoma, haha.
De dagen daarna werd het weer wat minder en waren er zelfs allemaal tornado waarschuwingen dus we konden niet meer naar het meer gaan. Onze plannen waren veranderd en we gingen dus naar Project X wat echt een super coole film is. Het enige probleem dat we hadden is dat je minimaal 17 moet zijn om die film te kunnen zien en terra had haar ID niet bij haar en nicki is nog maar 15. Kaitlin en ik probeerden hun dus er eerst in te smokkelen door de kaartjes eerst te kopen, maar ze wilden die andere ID's ook zien dus dat werkte niet. Toen kregen we het geniale idee om hun naar de film in de zaal naast ons te laten gaan die om dezelfde tijd begon en hun dan bij onze zaal naar binnen te smokkelen en dat werkte wel! haha
Wanneer de film was afgelopen zijn we nog even naar de mall geweest en hebben we gegeten en wat leuke zomer kleding gekocht.
De 2 dagen daarna bleef het maar steeds heel erg regenen dus hebben we ons eigenlijk de hele dag een beetje vermaakt bij nicki thuis wat ook super gezellig was! Vrijdag hadden we softbal training in de ochtend en die middag was eigenlijk de enige middag dat ik helemaal niks hoefde te doen en kon ik even rusten ;) 's avonds gingen we uit eten bij de pizzeria omdat een vriendin van mijn grandma familie
over had uit duitsland.
Zaterdag zijn we naar Mount Magazine geweest wat super mooi was! Terra en ik hadden mountainbikes gehuurd en gingen wat rond rijden en foto's maken en het leverde ook nog mooie herinneringen op want Amerikanen op een fiets = over de kop vliegen in de bosjes hahaha.

Vandaag zijn we weer eventjes naar het meer geweest en gezellig wat met iedereen gedaan omdat ze allemaal weer terug gekomen waren uit florida zaterdagmiddag! :) Kortom, uiteindelijk is het de beste voorjaarsvakantie ooit geweest en de kleine dingen die we deden maakten het alleen maar leuker!

Terra en ik zijn trouwens ook echt geen beste vrienden meer, we zijn echt zowat letterlijk zusjes geworden. Tijdens de voorjaarsvakantie waren
er volgens mij 1 nacht geweest dat ze niet bij mij bleef slapen en haar halve klerenkast ligt ook bij mij hier thuis. Niet alleen daarom, maar ook hoe we met elkaar omgaan en hoeveel we eigenlijk gemeen hebben dat is echt super raar! Ik heb nog nooit iemand ontmoet die ZOVEEL op mij lijkt en hoe raar is het dat dat gebeurd in een ander land...

Het is dus alweer bijna april en ik heb leuke dingen om naar vooruit te kijken. Prom, Senior trip en alle afrondingen van school.
Waarschijnlijk zal ik dus nog maar 1 ander verhaal hebben voordat pap, mam en san hier alweer zijn.
Time flies when you're having fun...

  • 26 Maart 2012 - 06:45

    Gerja:

    Jeetje, wat had ik al een tijdje niks van je gehoord. Maar je hebt je absoluut niet verveeld lees ik al! Heerlijk hoor dat het zo goed klikt en dat het zo goed gaat. We missen je wel hoor, Pepijn is gisteren 1 jaar geworden. We hadden heerlijk weer en konden in de tuin zitten. Pepijn genoot vooral van al het verpakkingsmateriaal. Sanne en Korina waren naar Amsterdam, maar Stevan was er wel. Het was een heerlijk dagje. Maar zo te horen is het bij jullie ook super weer. Geniet ervan!

  • 26 Maart 2012 - 13:39

    Mams:

    Ontzettend leuk om zomaar even te lezen wat je allemaal gedaan hebt!!! :D
    Wilde je vanavond anders net gaan mailen hoe je "springbreak" was geweest, was zo benieuwd! Wat een Superfoto's ook weer :)
    Tof dat je al kan autorijden, zal je strax heel wat lessen schelen :P

    Sanne en ik hebben gisteren een moeder-dochterdag gehad! We zijn naar "Bodyworlds" geweest, daarna zijn we Amsterdam in gegaan. Het was Superinteressant en reuzegezellig! :D
    Nou, lief, we spreken elkaar binnenkort vast wel weer.
    Suc6 op school en met alle andere dingen!

    DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZZ

  • 26 Maart 2012 - 15:45

    Sanne:

    Sis!
    Hele belevenissen dus weer gehad! Maar mooi dat je het daar zo leuk hebt!
    En inderdaad de tijd vliegt zo weer voorbij en voor je het weet zijn wij dr alweer !! Heb er echt super veel zin in! En kan niet wachten om je weer te zien !:D
    Heel veel plezier nog met de dingen die je nog gaat doen en succes op school haha!
    kussssss xx

  • 26 Maart 2012 - 18:56

    Cees En Evelien:

    Hoi Kirsten!
    je hebt gewoon auto gereden!! leuk man. succes en nog veel plezier daar!

    groetjes

  • 30 Maart 2012 - 15:34

    Anna:

    Hee na aper die bikini heb ik ook!

    Goed om te lezen dat je het zo leuk hebt Kizzie!

    -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-

  • 06 April 2012 - 20:31

    Fam. Koen:

    Hoi Kirsten ,
    Leuke verhalen allemaal.
    Heb jij er nog een zusje bij?, daar wist ik niks van, ha, ha.
    Veel plezier nog.
    Marjan

  • 17 Mei 2012 - 19:34

    Els:

    He lieverd,

    Wat een verhaal weer zeg, wat heb je een druk leventje daar en wat een leuke foto's weer, maar ik zal toch blij zijn als ik je weer in levende lijve zie, pffff wat is dat lang geleden zeg.
    Heb vandaag smsje gehad van je moeder, dat ze veilig geland zijn. Leuk he met z'n viertjes een maand door Amerika heen trekken, geweldig.
    Hier gaat alles goed verder, Mandy heeft intussen haar scooter bewijs gehaald en natuurlijk een scooter gekregen (niet van mij hoor), is nu veel aan het toeren, helemaal geweldig voor haar. Kimberley is druk bezig met haar rijbewijs, ze heeft haar haar een stuk korter laten knippen, staat erg leuk en Patrick vertrekt 7 juni naar China, voor een tournee met een groep, hij komt dezelfde dag als je ouders en Sanne terug. Met mijn leventje gaat alles zn gangetje, werken, lekker thuis, wat uit, wat daten, enz enz. Nou lieverd geniet van de leuke reis en geniet er vooral weer van om samen met je ouders en zusje te zijn.

    Veel liefs en heel veel DIKKE XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Smith

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 697
Totaal aantal bezoekers 51733

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: