Graduation. - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Graduation. - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Graduation.

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

20 Mei 2012 | Verenigde Staten, Fort Smith

de laatste week voordat mijn ouders en zus kwamen hebben we ervoor gezorgd dat alles in orde was en op school moesten we alles afronden en hadden we natuurlijk onze laatste toetsen voor alle vakken.
Afgelopen woensdag kwamen ze hier aan rond kwart voor 9 ongeveer, toen zijn we even naar ihop geweest om wat te gaan eten en daarna zijn we ook maar naar huis gegaan om lekker uit te rusten.
Op donderdag zijn we naar mijn school gegaan en heb ik ze overal een beetje rondgeleid en aan iedereen voorgesteld. Voor lunch zijn we naar taco bell geweest (my favorite, haha) en 's middags had ik nog graduation practice.
Gisteren zijn we de bergen in geweest, wat erg mooi was en natuurlijk 's avonds was het tijd voor de echte graduation!
Het was echt een geweldige experience om dat allemaal mee te maken en het gaat ook echt heel veel anders dan in nederland! Hier moet het allemaal precies volgens alle regeltjes en het is veel formeler en natuurlijk moeten we van die gewaden aan hebben. Dan, wanneer je je diploma hebt ging de principal van de school zeggen dat we dat hangertje naar de andere kant van onze hoedjes konden doen en vanaf dan zijn we officieel geslaagd!
Na die tijd hadden wat vrienden een 80s party georganiseerd dus daar ben ik nog heen geweest, wat super leuk was!
Vanochtend hadden we een fotoshoot geregeld omdat papa en mama deze maand 23 jaar getrouwd zijn, dus dat hebben we eerst gedaan. Daarna zijn we nog naar de mall geweest en heb ik ze dat allemaal laten zien en 's middags kwam alle familie allemaal even langs en gingen we eten en konden ze iedereen even ontmoeten!
Morgenochtend gaan we een groot ontbijt maken en moeten we onze spullen allemaal in gaan pakken, daarna nog even langs walmart en dan om 5 uur gaan we met het vliegtuig naar San Fransisco toe!
Ik heb natuurlijk wel veel zin in de vakantie, maar eigenlijk wil ik hier ook niet weg omdat ik natuurlijk heel veel mensen waarschijnlijk ooit meer zal zien!
Ik weet niet hoe vaak we internet hebben, dus ik weet niet wanneer ik weer een nieuw verhaaltje kan neerzetten, maar ik zal proberen iedereen zoveel mogelijk op de hoogte te houden!

  • 20 Mei 2012 - 12:54

    Mams:

    Ja, het was geweldig om je weer te zien, na al die maanden! We hadden er zo naar toe geleefd :D

    en dan worden we ineens de hele week rondgereden door America door onze jongste dochter alsof het de normaalste zaak van de wereld is, haha :P

    Het was een geweldige week en ik vond het ontzettend fijn dat we hier waren en al de mensen hebben ontmoet die zo belangrijk voor je zijn geweest! Ik ben er allemaal ontdaan van, al die geweldige mensen, nu snap ik helemaal dat je zo op je plek bent geweest hier.
    Natuurlijk wist ik wel dat je het zo naar je zin hebt, maar om het van iedereen te horen en alles te zien is natuurlijk helemaal geweldig!

    Iedereen is zo ontzettend enthousiast over je en ze blijven maar zeggen hoe geweldig je bent en hoe blij ze zijn dat we jou met ze hebben gedeeld!
    Jou leven is veranderd door dit alles, maar hun leven ook, speciaal voor Phyllis. Dit zegt zijzelf steeds, maar alle mensen om haar heen ook!
    Er zal nooit meer iemand zo zijn als jij en ze neemt ook geen meisje weer in huis, omdat ze bang is dat ze verwacht dat ze net zo zal zijn als jij!
    Ze vond je AMAZING en voor haar ben je de dochter geweest die ze nooit gehad heeft. Dit is wel het grootste compliment die je van iemand kan krijgen! :)
    Ze is ontzettend blij dat ze jou in huis heeft genomen en je zo'n geweldige dochter bent geweest. Ze blijft maar zeggen dat ze je ontzettend gaat missen en ik heb heel erg met haar te doen!

    Ik vind het zo fijn dat je hier zo op je plek bent geweest en zo'n geweldig fijn jaar hebt gehad!
    Ook ben ik zo ontzettend TROTS op je dat dit zo goed is gegaan allemaal en dat
    YOU'VE BEEN GRADADUATED!

    Het afscheid nemen is ontzettend zwaar, maar gelukkig dat je veel mensen volgende maand nog even weer ziet!

    Voor ons is de vakantie woensdag al begonnen maar nu dan eindelijk voor jou ook!

    CALIFORNIA HERE WE COMES!!!

  • 21 Mei 2012 - 04:53

    Gerja:

    Jeetje wat zie je er ontzettend mooi uit in je toga!! Ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is om nu afscheid te moeten nemen...
    Geniet van je vakantie samen met papa, mama en Sanne en hopelijk heb je over een tijdje een ontzettend fijn afscheid.

  • 21 Mei 2012 - 08:09

    Trienke:

    Gefeliciteerd!! En nu lekker genieten van je ouders en je zus. Hoewel als je weer naar huis gaat het moeilijk zal worden! Maar voor nu nog ff genieten! En gelukkig bestaat er internet, en zoals ik dat lees heb je ook een logeeradres, dus je kunt altijd nog weer terug gaan!


  • 22 Mei 2012 - 08:39

    Kimberley:

    hey nichtje

    Gefeliciteerd wat supppppper dat je geslaagd bent echt toppppie!!!!!!

    Geniet nog lekker van amerika met je ouders en ben benieuwd naar alle avonturen en verhalen.

    heel veel plezier meissie
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Smith

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 51730

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: