only 1.5 week left! - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu only 1.5 week left! - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

only 1.5 week left!

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Mei 2012 | Verenigde Staten, Fort Smith

Ook al realiseer ik het me misschien nog niet helemaal, het is toch echt al bijna helemaal afgelopen! Deze week is mijn laatste week dat ik naar school moet en doordat we het heel goed doen in softbal mis ik zelfs 3 dagen, dus voor mij zijn er nog maar 2 schooldagen over voordat het allemaal alweer voorbij is!

Na de voorjaarsvakantie heb ik het alleen maar super super druk gehad. Elke dag softbal training natuurlijk en doordat we allemaal fundraisers moesten doen voor onze senior trip waren we daar heel veel mee bezig, dus de laatste maand school is niet echt school geweest. Het was meer zoiets van kom naar de klas en doe dan iets voor jezelf, wel vet lekker hoor!
Naast school bestond mijn leven dus zowat uit slapen en softbal en we waren echt super goed! In onze competitie hebben we geen een wedstrijd verloren en we waren dus de nummer 1 in onze conference. Helaas hebben wij een school vlakbij ons en dat is altijd haat geweest tussen die 2 scholen en hun kwamen er dus achter dat wij een meisje op ons team hadden die eigenlijk niet mocht spelen. Wij wisten hier echt niet van af, omdat ze hierheen verhuist was in februari en dat was voordat het softbalseizoen begon. Alles was dus allemaal uitgezocht en toen bleek het dus dat ze hierheen verhuisd had moeten zijn in januari.. vet lullig dus van hun.
Alle wedstrijden waarin zij dus had gespeeld verloren we en toen zijn we 3e geworden. Nog steeds wel goed, maar onze kansen om naar het state tournament te gaan was dus kleiner geworden. In de district tournament zijn we ook weer 3e geworden omdat we verloren tegen die school die ons dus verklikt had, terwijl we eigenlijk dik hadden moeten winnen, maarja dat was het niet geworden. De eerste 4 in het district tournament gaan door naar de regionals tournament en omdat wij 3e waren moesten wij de nummer 2 spelen uit de andere district. Dit tournooi begon afgelopen vrijdag en duurt nog tot maandag. Om naar het state tournament door te gaan, moesten we ook weer bij de eerste 4 in de regionals tournament komen en moesten we dus de eerste wedstrijd winnen. Iedereen had verwacht dat we waarschijnlijk zouden verliezen omdat we hadden gehoord dat ze best wel goed waren, maar tot de verbazing hadden we gewonnen met 7-1 en gingen we dus automatisch door naar de state tournament!!!
Die andere school, Hartford, die ons verklikt had, die wouden dus per sé ons de 3e plek geven, waardoor hun de nummer 2 waren. In de regionals moesten ze de nummer 3 van de andere district spelen en hun verloren die wedstrijd, waardoor ze dus niet naar het state tournament gaan! Karma's a bitch, is wat ze hier altijd zeggen!
Maargoed, gisteren hebben we weer een wedstrijd gewonnen en maandag moeten we dus nu spelen voor de nummer 1 of 2 in het regionals tournament en omdat het ongeveer 3 uur weg is, hoeven we dus niet naar school. Het state tournament start aanstaande donderdag en omdat dat 5 uur weg is, blijven we daar in een hotel slapen en hoeven we donderdag en vrijdag dus ook niet naar school!

Naast softbal heb ik eigenlijk helemaal niet zo heel veel gedaan, want tijd heb ik eigenlijk niet echt haha. Ik ben eigenlijk gewoon altijd met vrienden, maar iets bijzonders doen we niet zo heel vaak.
Afgelopen donderdag zijn we eerst om 7 uur naar the lucky one geweest met andrew en later zijn we naar de premiere geweest van the avengers met luke en conner.

Vorig weekend was prom op zaterdag en in de ochtend hebben we onze nagels en ons haar laten doen. Daarna hebben we onze make-up gedaan, hebben we foto's gemaakt en daarna zijn we met een kleine groep uit eten gegaan. Het was super gezellig en het leek echt wel uit zo'n film. Tafeltjes stonden overal waar je kon zitten en dan in het midden was de dansvloer.
Na prom zijn we naar trevor's huis gegaan met een aantal en daar hebben we de hele avond/nacht gewoon uitgehangen. Mijn wekker had ik gezet om kwart over 4 omdat we op school moesten zijn om 5 uur, maar blijkbaar heb ik hem in mijn slaap weer uitgezet en werd ik wakker om 4:56 en moesten we dus heel snel naar school gaan om het nog te halen, haha, gelukkig waren we niet de enigen en uiteindelijk vertrokken we pas rond 6 uur voor onze lang naar uit gekeken senior trip!
We gingen naar Branson toe voor 3 dagen en bleven 2 nachten slapen in 2 huisjes. Branson was de plek die ongeveer 2 maanden geleden getroffen was door die tornado en daar kon je nog steeds wel dingen van zien, zoals gebouwen/hotels die nog steeds half in puin waren enzo, maar gelukkig was bijna alles al wel weer gefixt :)
Op de eerste dag zijn we naar silver dollar city geweest, wat je ongeveer kan vergelijken met slagharen ofzo. Het is een thema park, het is een oud stadje met achtbanen, was super leuk! Daarna gingen we boodschappen doen en hadden we de avond voor ons zelf en gingen we zwemmen en gewoon gezellig praten en met iedereen. De 2e dag gingen we de ducks rijden, dit zijn auto's die rondrijden, maar ook in het water kunnen, was wel grappig om te doen en ik heb zelf ook nog gestuurd :) Die dag zij we ook nog naar de chinese acrobats geweest en 's avonds zijn we uit eten gegaan en hebben we nog go-karts gereden en mochten we zelf rondlopen door de stad! De laatste dag moesten we vroeg onze huisjes uit en zijn we gaan shoppen, uit eten geweest voor lunch en daarna nog wat meer gaan shoppen.
Het enige wat ik kan zeggen over senior trip is dat het echt super gezellig was en zelfs dan leer je mensen NOG beter kennen. Ook onze leraren waren super cool en lieten ons echt gewoon alles doen, 'I didn't see anything' is wat ze de hele tijd zeiden! haha.

Dat zijn eigenlijk wel alle avonturen die ik beleefd heb sinds spring break. Papa, mama en sanne die komen hier al in 10 dagen en ik besef het echt nog helemaal niet dat het al bijna allemaal afgelopen is, want eigenlijk wil ik nog helemaal niet naar huis! Ik wil iedereen natuurlijk wel weer zien, maar om nederland te verlaten voor een jaar en dat je weet dat je iedereen daarna wel weer gaat zien is veel makkelijker dan al deze herinneringen achter te laten en weten dat je waarschijnlijk bijna niemand ooit weer terug gaat zien...
Ik denk er dus maar niet al te veel aan en probeer gewoon alle leuke dingen nog te doen voordat ik alweer terug moet!
Ik zal proberen om ook verhaaltjes te schrijven tijdens onze tour door californie waar ik ook wel weer super veel zin in heb hoor!
Jullie zien de update dus vanzelf wel weer verschijnen!

btw. ongeveer 3 week geleden kwamen we erachter dat er een kat achter onze wasmachine zit met 5 kittens! Echt super schattig!

• 06 Mei 2012 - 21:52

Oma En Opa :

Hallo Kirsten leuk even weer van je te horen wat een belevenissen allemaal .we vinden het erg fijn dat je terug komt want we hebben je gemist op Ameland het was erg leuk en gezellig .Maar ik denk dat jij hier in Nederland wel moet af kicken van al je belevenissen ,je moet hier weer op nieuw beginnnen maar je hebt wel een heel fijn e ervaring voor je leven opgedaan ,
    We wensen jullie veel camper reis plezier toe en hopen dat jullie samen een fijne vakantie hebben allemaal spannend . maar in ieder geval welkom thuis
    Liefs Opa en Oma uit Holland

• 06 Mei 2012 - 22:03

Trudie:

Tjonge Kirsten wat weer een verhaal ! Je maakt wel wat mee zo ! Tja en dan zit het er al bijna weer op, wat gaat de tijd toch snel ! Het was erg leuk om alles wat je beleefd hebt te volgen en ik hoop nog wat mee te krijgen van jullie tour door Californie.

Groetjes, Trudie

P.s.; De foto's zijn ook weer erg leuk !

• 07 Mei 2012 - 09:18

Mams:

Heey Arkansas Girl!!!

Time is flying when you're having Fun!!
    Zo is het dan idd allemaal weer zomaar voorbij :( maar je kan wel terugkijken op een Superjaar! :D

Wat weer veel belevenissen en wat weer een Supergave foto's heb je weer staan op Facebook en Waarbenjij! :)

Ja, laten we maar zeggen dat dat andere team bang was van jullie te verliezen :P en terecht dus, want het heeft ze de das omgedaan!
    Zal wel een SUPERGEVOEL zijn! Haha :D

en dan is het zo ineens maar weer ½ mei. Wie had dat vorig jaar augustus kunnen denken dat het zo snel voorbij gaat! De laatste weken van je Amerika- avontuur zullen helemaal ontzettend gaaf worden! Wij hebben er enorm veel zin in, vooral om je weer terug te zien, een stukje van alles mee te maken en de mensen te ontmoeten die zo belangrijk voor je waren. :)

America, here we come!!!!!!

Tot volgende week!

(L)DIKKE KUZZZZZZZZZZ(L)

• 07 Mei 2012 - 09:39

Mams:

p.s. Ik snap het trouwens écht helemaal dat afscheid nemen ook wel ontzettend moeilijk zal gaan worden:(
    Hoop toch dat het een beetje helpt dat hier heel veel mensen zijn die er ontzettend blij om zijn dat je weer terugkomt!
    De herinneringen en ervaringen kan je gelukkig je hele leven wel blijven koesteren! :)
    XXXXXXXHOUVANJOUXXXXXXX