back in holland! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu back in holland! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

back in holland!

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Juni 2012 | Nederland, Bovensmilde

zoals iedereen natuurlijk al wel weer weet ben ik alweer terug in nederland voor 1.5 week. De tijd gaat nog net zo snel weer door ook al ben ik weer terug, voor mijn gevoel ben ik hier nog maar net weer.

Zaterdag 16 juni vloog ik weer terug naar Fort Smith en heeft Terra me opgehaald vanaf het vliegveld, ze had een cookie cake en nog wat andere lekkere dingetjes gemaakt speciaal voor mij dat was wel heel lief. Maar je kunt ons natuurlijk echt niet samen zetten met icing en elkaar, dus uiteindelijk is het toch weer uitgedraait op een klein icing gevecht, haha. 's Avonds zijn we een beetje rond gaan rijden door Fort Smith en Hackett met Kaitlin, Terra, Luke en Noble. We zijn naar school geweest om onze senior sidewalk op te gaan zoeken en te bekijken want die hadden we nog niet gezien, verder hebben we nog 's nachts in het meer gezwommen wat eigenlijk heel erg warm was dus het was echt heerlijk. De volgende dag gingen we gewoon een beetje overal bij iedereen langs en was het vaderdag dus 's avonds hebben we lekker gebarbequed en kwamen er wat vrienden van die vader langs. Maandag moest ik alle laatste dingetjes even regelen en zijn we nog gaan lunchen met mrs. Hester onze favoriete lerares :) Om kwart over 5 vloog ik dan naar eindelijk na een jaar weer terug naar nederland. De volgende dag, op dinsdag kwam ik aan om 12 uur en stond Danielle daar op mij te wachten :D daarna zijn we even gaan lunchen met mn tante en daarna gingen we weer terug met de trein waar vervolgens mn opa, oma en tante me op stonden te wachten, allemaal super leuk dus, maar toen kwam ik thuis en toen was er nog een verrassing, een surprise party! Ik vond het echt super leuk dat iedereen er was dus dat was een geslaagde avond geworden! Donderdag kwamen pap, mam en san ook weer thuis en was het leven hier in nederland eigenlijk ook al wel weer normaal. Ik heb eigenlijk helemaal geen jetlag gehad gelukkig en het wennen aan nederland ging ook perfect. TT is nu natuurlijk allemaal net zo'n beetje achter de rug en mama is jarig vandaag, dus de mensen die ik in het begin nog niet weer had gezien, die zie ik dan nu allemaal wel weer!

Ik heb echt een super jaar gehad en ben zo blij dat ik dit mee heb mogen maken; ik had het voor geen goud willen missen!

  • 30 Juni 2012 - 14:31

    Gerja:

    Lieve kirsten, het is ontzettend fijn dat je er weer bent. Maar wat zal je Amerika gaan missen.. Geniet van je vakantie en heel veel succes met de studie die je gaat doen!

  • 30 Juni 2012 - 14:34

    Sanne:

    Lovely sis!
    Ik ben ook super blij dat je weer terug bent! Kunnen we weer samen leuke dingen doen haha!
    Je hebt een geweldige, prachtige en super ervaring erbij! Waar je trots op mag zijn!
    xxxxxxxxx

  • 30 Juni 2012 - 15:12

    Mams:

    Heey Lief!

    Ja, wat een SUPEREXPERIENCE is het geworden!
    Ben zo blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad en ben ongelooflijk TROTS op je dat jij jezelf hier zo ingestort hebt :D

    De vakantie was ook Heel GAAF en om dat allemaal met jullie samen gedeeld te hebben, zal ik nooit meer vergeten!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovensmilde

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 1676
Totaal aantal bezoekers 51738

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: