Crazy weather - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Crazy weather - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Crazy weather

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

31 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Fort Smith

Afgelopen 2 weken waren erg druk, maar super leuk!
Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor hadden we op zaterdag een cook-out bij ons thuis. We hadden een boom omgezaagt en die gingen we verbranden dus we hadden mooi een kampvuur waar we marshmellows op konden roosteren en de kinderen gingen nog hot-dogs maken. We hadden het allemaal veilig, maar om de één of andere reden was er in het topje van de boom, 15 meter verderop een brandje ontstaan waardoor een deel van de tak naar beneden kwam zetten. Omdat het zo hoog was konden we het zelf niet uitkrijgen en hier vlakbij woont iemand die bij de brandweer werkt en die liet voor ze zekerheid maar even een wagen komen. Op het moment dat de brandweer kwam, kwam Terra mij ophalen en zijn we samen met Joe, Dylan en Sara naar the Haunted Prison geweest en het was echt super leuk! Je kunt het ongeveer vergelijken met de huizen die ze hebben met Walibi Frightnight. We hadden ook echt de perfecte avond uitgekozen want op het moment dat we het huis in gingen begon het vet hard te regenen en te stormen. Toen we naar huis reden konden we niet eens terug over de snelweg omdat de wegen daarvoor te slecht waren en op de kleine wegen kon je niet rijden omdat het helemaal vol stond met water! 's Nachts hebben we nog een horrorfilm gekeken in the main cave in Dylan zijn tuin; 'the strangers' en nadat we naar het haunted house waren geweest en het buiten vet hard regende en onweerde was het best wel spannend, haha.
De volgende dag ben ik samen met mijn host moeder en een vriend van haar de bergen in gegaan om daar bij wat uitzichtpunten te gaan kijken en dat was ook heel erg mooi.

Die maandag hadden we in de middag/avond een oefenwedstrijd van basketbal, maar omdat ik nog steeds niet kan rennen met mijn knie kon ik helaas niet meedoen, dat was een beetje jammer :(. Donderdag zou ik eigenlijk mijn senior pictures laten maken, maar omdat het slecht weer was hebben we het maar verschoven naar maandag en zijn we uit school naar het postkantoor gegaan om mijn pakketje op te halen met al mijn spullen die mn ouders opgestuurd hadden :D.
Vrijdag was het seniornight en dan worden alle seniors die iets te maken hebben met football even in de spotlight gezet.
de ouders stonden aan de zijlijn met een poster van hun kind zeg maar en dan riep mrs. Cooper je naam en kreeg je een bloemetje en een handdoek en wat snoep.
Hackett heeft de wedstrijd gelukkig makkelijk gewonnen en voor de laatste keer moesten wij dansen. Gelukkig ging het redelijk goed ondanks mijn knie alleen de sprong deed best wel zeer, maarja the show must go on, haha.

Vrijdag avond zijn we naar Dylan zijn huis gegaan en hebben we daar een film gekeken en 's nachts ben ik bij Terra blijven slapen, zaterdag was een lekkere luie dag en hebben we de Arkansas Razorback football game gekeken, wát een wedstrijd, maar gelukkig gewonnen! en 's avonds zijn we gaan eten bij de mexicaan met luke en wat rondgehangen op rogers avenue.

Vanochtend zijn we naar de kerk gegaan en daarna heeft ze me thuis gebracht en heb ik lunch gegeten met mijn grandma bij Arby's.

Morgen is het Halloween, wij gaan gewoon lekker een horror film kijken omdat trick or treat echt iets voor kleine kinderen is, net als lampionnetje lopen, maar toch heb ik er wel zin in!
Sommige huizen zijn hier ook echt helemaal versierd met allemaal Halloween dingen, ziet er leuk uit!

Het weer is hier trouwens ook helemaal omgeslagen, de afgelopen 2/3 dagen is het overdag nog maar rond de 20 graden en 's avonds is het super koud, afgelopen vrijdag bij de game zat iedereen dik ingepakt in hun truien en dekens en op het moment dat wij daar in onze hemdjes moesten gaan dansen bevriesden we allemaal!
Ik heb het filmpje van onze dans trouwens ook toegevoegd (:
verder zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn avonturen!

  • 31 Oktober 2011 - 09:57

    Mams:

    Super om op deze manier al je belevenissen te volgen! Het zijn er ook nogal wat, GEWELDIG!
    Ben zo blij met waarbenjij:D

    Heel veel Plezier vanavond en geen kleine kindjes plagen, he, haha!;)

    DIKKE KUZZZZZZZZZZ

  • 31 Oktober 2011 - 10:01

    Gerja:

    Wat weer een spanning en sensatie!! Brand, storm, wateroverlast, horror en kou... En dat halloween zie ik helemaal voor me, lekker griezelen. Net wat voor jou trouwens, lekker horror kijken! Hier iis het al lekker herfstig. Joah is druk met z'n lampion en Cees met het verzamelen van alle sintlijstjes. Wel gek hoor, dat je er dit jaar niet bij bent. Nou, we zullen Sint maar vragen om Amerika dit jaar niet te vergeten..

  • 31 Oktober 2011 - 12:26

    Sanne Tigelaar:

    Ziet er weer leuk uit popje!
    Je beleeft echt gave dingen ! Je zit er ook gewoon alweer 3 maanden!! Tijd gaat snel! Maar gelukkig heb je nog van alles in het vooruitzicht!
    Sinterklaas zal je dit jaar dus moeten overslaan, maar kerst wordt daar volgens mij echt super gevierd !
    Hoe gaat het met je Nederlands ? Kun je het nog een beetje of moet je al moeite ervoor doen ? Haha

    Ik stuur je nog even een mail met foto's van mn kamer enzo!

    Heel veel plezier nog vandaag met Halloween! En succes op school nog!

    kusssss x

  • 31 Oktober 2011 - 19:10

    Oma En Opa :

    Hoi meid leuk even weer van je te horen ,leuke dingen doe je .Jammer van je knie .
    Wij zijn net terug van 4 daagjes vakantie in twente t,ja het is wat dicht bij maar wel leuk .We hebben veel gefietst en gewandeld het was een park voor meest kleine kindren ik miste toen joah en tijn wel maar we konden lekker uit eten enz .We hebben voor ons doen lekker weer gehad zon en 16 graden ja voor jullie koud maar voor hier goed weer.
    Dus Halooween is voor kindren jammer anders kon je elkaar es even wat pesten en bang maken .
    Ja hier volgende week sint maarten en op naar de Sint we zullen je missen !!!! met je goeie gedichten . Nou we zullen aan je denken en volgnde keer maar weer dan zal die goie man ook wel komen of de crisis is bij hem ook toe geslagen ??
    nou lieverd tot horens en doe de groeten aan je vervang moeder .
    Liefs opa en Oma

  • 31 Oktober 2011 - 20:22

    Mams:

    Very Amazing trouwens,dat je wist wat er in het pakje zat! Was d8 ik haast niet te raden,ahum! haha:P
    Geniet er 5 december samen maar lekker van en dan moet je Phyllis het hoe en wat maar uitleggen ;)

  • 01 November 2011 - 11:34

    Familie Koen:

    Hoi Kirsten, Wat een mooi foto's.
    Heb je het leuk gehad met helloween,
    leuk om dat mee te maken ( niet zo als hier ). Wat een belevenis, zo zit je rond het kampvuur zo heb je hevige regen en storm. Jammer van je knie, hoop dat je gauw weer mee kunt doen.
    Groetjes en veel plezier nog: Marjan.

  • 01 November 2011 - 18:15

    Els:

    He meissie,

    zo te zien en te lezen heb je het erg naar je zinnetje.
    Hoe is het met je knie (ik hoorde het van je moeder) hoop dat je er snel geen last meer van hebt.
    Hier gaat het allemaal prima. We hebben net een korte vakantie erop zitten. We zijn met zn drietjes naar Zeeland geweest, erg leuk daar veel gewandeld en mandy lag natuurlijk dagelijks in het zwembad maar we miste jullie wel hoor, pfff gek zo zonder jou, sanne en je moeder.
    Nou meiss, dikke kussssss van ons hier.

  • 04 November 2011 - 08:45

    Trienke:

    Het enige wat ik kan zeggen is GAAF!!! Echt super dat je dit mag meemaken! Lekker genieten en ik kijk uit naar je volgende verhaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Smith

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 51706

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: