Update from Arkansas - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Update from Arkansas - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Update from Arkansas

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Fort Smith

Sinds mijn vorige verslag heb ik al weer genoeg leuke dingen beleefd!
Die vrijdag dat het homecoming was hebben de jongens gewonnen, onze dans ging goed en natuurlijk werd de senior high en junior high queen bekent gemaakt. Na de game hadden we nog een homecoming dance in de cafeteria, dit was wel gezellig. Het was niet echt super leuk omdat het best wel klein was allemaal omdat we natuurlijk een kleine school hebben, maar we zorgden zelf wel voor de gezelligheid!
Die zaterdag hadden we een cross country meeting, maar 1 meisje kwam niet opdagen, dus we hadden maar 4 senior high meisjes en om een team te hebben en je te kunnen plaatsen heb je 5 nodig. Eigenlijk mag ik natuurlijk niet hardlopen, maarja, de meesten weten wel dat ik lekker eigenwijs kan zijn, dus ik ging als 5e persoon meedoen. Mijn tijd was natuurlijk best wel slecht omdat ik totaal niet in vorm was en zomaar eventjes 3 mijl ging rennen, maar gelukkig heeft 1 meisje uit ons team zich kunnen plaatsen.
's middags ben ik met mijn hostmoeder en haar kleinkleinkind naar de airshow gegaan in Fort Smith en 's avonds hadden we de bday party van Joe en hadden we een kampvuur enzo, was allemaal heel gezellig! :)

Niet afgelopen maandag, maar die maandag daarvoor hadden we onze eerste scrimmage van basketbal. Omdat ik natuurlijk niet zo goed ben en nog nooit eerder basketbal heb gespeeld had ik niet zoveel speeltijd, maar die tijd die ik heb gespeeld ging gelukkig best wel goed. Alleen op het laatst wanneer ik de bal had afgepakt van 1 meisje en ik naar de basket wilde dribbelen kwam ik tussen 2 meisjes in en 1 duwde me op de grond zeg maar, ik weet niet meer precies maar ik hoop voor haar dat het per ongeluk was :p toen viel ik dus op mn knie en ik heb er nog steeds best wel veel last van, beetje jammer dus.

Afgelopen weekend was ook een super leuk weekend!
Vrijdag ben ik met Cassady en Jami naar een football game van Greenwood geweest. Greenwood is een plaats hier 15 minuten vandaan en die school is best wel groot. Die footballgame was wel even wat anders dan die van een kleine school zoals Hackett. Hun team bestond uit ongeveer 100 jongens, hun band was ook super groot de cheerleaders waren vet goed!
Ook schoten ze elke keer vuurwerk af als hun team een touchdown had gemaakt. Het leek dus meer op een footballgame van een college dan van een high school.
Zaterdagochtend ben ik met Cameron naar een cheerleader/dance team competitie gegaan. Het was een competitie van de junior high school, maar toch waren ze super goed, in ieder geval veel beter dan ons dance team en cheerleaders haha.
In het begin van de middag zijn Chuck, Ian, Cameron en ik naar de verjaardag Taylor gegaan (Ian's nichtje) want die werd 16 en kreeg een auto! Ook hadden we nog een cupcake gevecht :p
De rest van de middag hebben we rondgehangen bij Ian zijn huis en 's Avonds hebben ik wat rondgehangen met Terra, Conner, Luke en Ethan. We zijn gewoon wat gaan touren in de auto van Terra in Fort Smith was wel gezellig (:

Ook had mijn hostmoeder afgelopen vrijdag een verrassing voor mij, want ze gaf mij een classring! alvast voor kerst en mijn graduation! Echt super lief en leuk. Ik zat er over te twijfelen of ik er 1 zou kopen, maar omdat het best wel redelijk duur was had ik maar besloten om het niet te doen en dan krijg ik er alsnog 1 van haar! super leuk dus :D

Het weer is hier ook nog steeds heerlijk. overdag is het steeds rond de 25 graden en soms nog wel wat warmer, maar 's avonds begint het al wel sneller koeler te worden. Ook hebben we hier best wel vaak even een dikke storm met onweer en bliksem, of alleen een bliksemstorm, maar dat is meestal na een uurtje wel weer over.

Als ik weer nieuwe avonturen beleef zullen jullie het wel weer horen!
liefs xxxx

  • 19 Oktober 2011 - 18:02

    Mams:

    Hey Dear,

    Heel veel wist ik natuurlijk al, omdat we maandag 1½ uur hebben geskypd! Dit vond ik al erg gezellig, maar een verhaal is ook weer heel leuk. Ook voor de anderen, die het allemaal lezen, maar verder niet zoveel contact hebben:P

    Maar dat is vast idd wel even wat anders hoe het allemaal op zo'n BIG AMERICAN HIGHSCHOOL er aan toe gaat!
    Wel cool om ook eens mee te maken, lijkt mij!

    Heb je trouwens nog weer leuke foto's voor de site?!(A)

    Nou, meid, vind het ontzettend fijn om deze blije berichten te lezen en spreek je wel weer!;)

    (L)BIG HUGS FROM US(L)

  • 19 Oktober 2011 - 18:08

    Mams:

    Update, haha
    Maar kwas denk ik te snel met mijn reactie, want nu staan er wel foto's bij!;)
    Supermooie Classring trouwens!


  • 19 Oktober 2011 - 20:09

    Oma En Opa :

    Hallo kirsten ,leuk even weer van alles te horen .nou veel beleefd weer .
    En wat een prachtige ring heb je gekregen .
    We zijn vandaag met Tijn en joah en pepijn naar speelstad Oranje geweest nou lekker druk maar het was wel gezellig ook pepijn heeft samen met ons in een hele grote boot heen en weer gezaaid. Gerja en Annemarie waren een paar dagen samen uit .Ja en opa en Oma maar oppassen he!!! was wel leuk hoor maar pepijn is altijd zo vroeg wakker om 5 uur al opa is er om half 6 uit gegaan om te voeden . Nou ze zijn vanavond weer op gehaald en ik kreeg een boekje van de dames over opa en oma,s . gisteravond ben ik nog naar een avond van Lady,s night geweeest ergf gezellig heb nog massage gehad en Gooische vrouwen film gezien en lekkere hapjes gegeten . ja daar ben ik wel goed in!!
    Het feesje van Gerard zondag was erg leuk Gerjs heeft een mooie film over gerard zijn 40 jaar gemaakt en we hebben heerlijk gegeten .OOm dethmer is ook nog geweest in zijn rolstoel.
    Zondag mag hij weer een dagje naar huis dus halen Henk en ik hem op in hun auto .Verder gaat het nog niet zo goed met hem .
    jammer dat je knie en heup het niet zo goed doen ,maar je vermaakt je wel zo te merken en wordt lekker verwend met zo,n mooie ring .
    Nou lieverd de groetjes van ons en tot horens maar weer
    Liefs Opa en Oma

  • 19 Oktober 2011 - 20:23

    Timmieeeeeeee Prins:

    klinkt leuk allemaal krissie :D :D !!

  • 20 Oktober 2011 - 09:36

    Gerja:

    wat weer een verhalen en zo lekker Amerikaans... Je hebt het wel getroffen met zo'n aardige hostmoeder! Hier is het lekker herfstvakantie en zoals je als gelezen hebt zijn Annemarie en ik even een paar daagjes weggeweest. We hebben veel regen gehad, maar het was heel gezellig. Tijn heeft hier vannacht geslapen en waarschijnlijk gaan we vanmiddag nog even zwemmen! Nou, nog veel succes met al je competities en al je sporten en tot horens!

  • 21 Oktober 2011 - 14:33

    Iris:

    Leuke verhalen weer meid! Zo, die wedstrijd bij die bulldogs is wel stukken groter! Echt zo'n Amerikaanse film lijkt het wel haha! Balen van je knie:( maar ze hebben we kunnen zien dat je kan basketballen dus de volgende keer zetten ze je er vast langer in! we missen je wel bij voetbal hoor!:( daar lekker 25 graden en bij ons komt de winter er nu toch echt wel aan! Alleen dit weekend schijnt het nog lekker te worden! Ben benieuwd naar je volgende avonturen..
    Liefsss!!

  • 21 Oktober 2011 - 21:37

    Familie Koen:

    Hoi Kirsten, Leuke al die verhalen en de foto's, je hebt je draai wel gevonden daar. Maar ja, met lieve mensen om je heen, zijn 10 maanden zo om.
    Lieve groetjes Marjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Smith

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 51742

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: