Nog een maandje! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Nog een maandje! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Nog een maandje!

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

08 Juli 2011 | Nederland, Bovensmilde

Hallo iedereen!

Nog maar een maandje en dan is het al zo ver, ik vertrek voor 10 maanden naar Amerika! Ik kom terecht in de plaats Forth Smih in de staat Arkansas. Ik heb een gastmoeder van 66, ze heeft 3 getrouwde zoons en 5 kleinkinderen. Ik heb er superveel zin in en mijn gastmoeder kan ook niet wachten tot ik kom.
Als voorbereiding op het jaar naar Amerika heb ik in juni al een soort kamp gehad van 2 dagen waarin we voorbereid werden op alles. Hier heb ik 2 hele aardige meisjes ontmoet en 1 meisje gaat sowieso naar hetzelfde kamp in New York als ik dus dat is super leuk! Alle studenten uit Europa die een high school year in Amerika gaan doen die gaan naar dat kamp in New York, maar er zijn 5 verschillende kampen dus wel geluk dat we dan naar hetzelfde kamp gaan!
Om daar te verblijven heb ik natuurlijk ook nog een visum nodig dus aankomende dinsdag ga ik eerst nog naar het consulaat in Amsterdam om mijn visum op te halen samen met mn zus en natuurlijk maken we daar gelijk een dagje shoppen van!

Zo nu en dan zal ik een verhaaltje hier plaatsen over hoe het gaat en wat ik allemaal mee maak daar. Als je wilt kun je me blijven volgen via deze pagina. Aan de linkerkant van de pagina staat een kopje 'blijf op de hoogte' hierin kun je je email adres invoeren en als je dat doet dan krijg je automatisch een email wanneer ik een nieuw berichtje heb geplaatst.

Have fun!

  • 09 Juli 2011 - 15:26

    Anoeska Derksen:

    leeuk Kirsten! ik zou jouw ook volgen! succes bij het visum he! het is gewoon lang lang wachten haha! kusje en ik spreek je snel!

  • 10 Juli 2011 - 15:05

    Sanne Tigelaar:

    Zusje!
    Nou nu is het aan de jou de eer om net zoiets gaafs te doen als mij ! hahahah
    Super veel zin in natuurlijk! En ik hoop dat je het echt super gaat hebben!
    Maar eerst dinsdag het visum! En dan kan het echt gaan beginnen!

    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Juli 2011 - 17:10

    Kirsten Bruinsma:

    Spannendd!! Heel veel succes meid.

  • 11 Juli 2011 - 15:26

    Iris:

    Eerst je zus gevolgd op al die spannende reizen, en nu jij! Ben erg benieuwd naar alle verhalen! In ieder geval alsvast heel veel plezier! Voordat je gaat moeten we natuurlijk nog wel een keer met zijn allen uit! ;)

    liefsss

  • 13 Juli 2011 - 17:31

    Anneli Verkade:

    Hoi Kirsten,

    leuk dat je mij ook een uitnodiging hebt gestuurd. Ik ben heel benieuwd hoe je het daar zal hebben! Heel veel plezier maar ook sterkte! In elk geval een hele goede reis heen en weer!!!!

    Groetjes
    Anneli

  • 14 Juli 2011 - 16:53

    Anja En Hans:

    hoi Kirsten ik kan maar een ding zeggen heel veel plezier zal met regelmaat kijken en lezen waar je bent geniet ervan Liefs Hans en Anja

  • 16 Augustus 2011 - 17:58

    Els:

    Lieve schat,

    leuke verjaardag zo in het verre.

    Dikke kusssssss
    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovensmilde

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 51700

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: