Bijna zo ver! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Bijna zo ver! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!

Door: kirstentigelaar

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

08 Augustus 2011 | Nederland, Bovensmilde

Het komt nu toch echt wel heel erg dicht bij. Afgelopen week heb ik iedereen natuurlijk nog veel gezien en allemaal leuke dingen gedaan. Vrijdagavond heb ik nog een afscheidsfeestje gegeven, zaterdagavond nog even voor de laatste keer uitgeweest en gisteravond is er nog gezellig wat familie en paar vriendinnen langs geweest. Allemaal super gezellige dingen nog gedaan dus en bijna iedereen heb ik voor het laatst gezien, best wel raar en jammer want ik ga iedereen natuurlijk super veel missen!
Vandaag moet ik dus maar mn koffer in gaan pakken, want daar heb ik nog totaal geen tijd voor gehad. Ik ben wel benieuwd hoe veel kilo ik zou hebben en of het er uberhaupt wel in past, want volgens mij wil ik veel te veel spullen mee, haha.
Morgenochtend moeten we heel vroeg ons bed uit, want ik vlieg om 11 uur. Opzich een mooie tijd, maar dan komen ze met het feit dat je 3 uur van te voren aanwezig moet zijn en dat betekent dus dat ik al om 8 uur op schiphol moet zijn. Ik vlieg gelukkig met 2 andere meisjes die ook naar hetzelfde kamp gaan, dus dan zit je tenminste niet helemaal alleen in het vliegtuig.
Als we dan aankomen in New York gaan we daar 5 dagen op kamp en gaan we allemaal dingen bezichtigen, shoppen en andere leuke dingen doen! 14 Augustus vlieg ik door naar Fort Smith, naar mijn gastgezin en via facebook heb ik al een beetje contact gehad met mijn gastmoeder en haar kleinkinderen en ze komen mij ophalen vanaf het vliegveld met de hele familie, dus dat is super leuk!
Ik heb er echt heel veel zin in en ben benieuwd wat mij dit jaar allemaal te wachten staat. Ik hou jullie op de hoogte!
liefs x

  • 08 Augustus 2011 - 09:10

    Anja:

    Heel veel plezier Kirsten!
    Geniet ervan!!

    xx

  • 08 Augustus 2011 - 09:15

    Gerja:

    Lieve Kirsten, wat een onderneming. Superknap dat je het gewoon gaat doen! Het wordt vast geweldig.

  • 08 Augustus 2011 - 20:20

    Mams:

    Heey Lieverd!

    Nu eerst lekker naar New York en dan op naar Fort Smith!
    Ik hoop dat je een Fantastische tijd hebt! Weet dat ik enorm Trots op je ben dat je deze onderneming aangaat! :D
    Ik kijk uit naar al je belevenissen en je foto's!

    Hou heel erg veel van jou &
    I miss you already!!! :(

    (L)DIKKE KUZZZ(L)
    Mams

  • 08 Augustus 2011 - 20:24

    Sanne Tigelaar:

    Lief zusje !
    Zo nu is het eindelijk zover!
    Jouwn beurt om weg te gaan! Normaal staan we mij uit te zwaaien, maar nu gaan we jou uitzwaaien! En ook gelijk voor 10 maanden! haha.

    Hoop dat je het heel gaaf gaat krijgen! JE ZIT GEWOON MORGEN AL IN NEW YORK!!!! :D JALOERS haha.

    Gonna miss you! xxxxxx

  • 08 Augustus 2011 - 21:13

    Wouter:

    Lieve Kirsten,

    Nogmaals heel veel plezier in de V.S. en ook heel veel succes!
    Maak een boel leuke foto's en hou me op de hoogte! ;)
    Ik begin je nu al te missen, serieus.. :(

    Dikke kus!
    Wouter


  • 09 Augustus 2011 - 04:07

    Trienke:

    Heel veel plezier...genieten! Knap dat je zo'n onderneming doet!
    Een ervaring om nooit te vergeten!

  • 09 Augustus 2011 - 18:46

    Roos-Marije:

    Kirsten,
    HEEL VEEL PLEZIER eerst in New York. Het kan alleen maar fantastisch worden ! :):)

  • 13 Augustus 2011 - 15:07

    Mams:

    Heey Lief!!!

    Ben heel blij that you had a GREAT TIME in NEW YORK!!!:D
    Je zal op dit moment dat ik dit schrijf denk ik wel zo'n beetje op weg naar Fort Smith zijn! Ben zo benieuwd hoe het daar is!!! :)
    Ik kijk uit naar je telefoontje!!!

    DIKKE KUZZZZZZZZ
    Mams

  • 13 Augustus 2011 - 21:28

    Anoeska :

    heee Kirsten!! ik leees je blogs hoor! ik hoop dat kamp super leuk was! Mijn kamp was echt te leuk! en wacht maar af je houd echt super veel contact met die mensen! en nu lekker naar Forth Smith! ik keek op internet, aaaaah hottie weather! zo lekker! Hier is het wel gewoon lekker 29 graden en zonnetje! vandaag is het wat kouder! :) heeeel veel plezier! heb jij ook zo weinig tijd om op je blog te schrijven ? :( Dikke kus uit Portland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovensmilde

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 51726

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: