Het is weer tijd! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu Het is weer tijd! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Juli 2017 | Nederland, Groningen

Daar zijn we weer, dit keer voor een korte trip.
18 juli gaan Anoek en ik 3 weken op vakantie naar India en de laatste voorbereidingen (eigenlijk alleen inpakken;)) zijn nog in volle gang. Omdat het maar om 3 weken vakantie gaat wilde ik in eerste instantie mijn waarbenjij niet bij gaan houden, maar nadat ik hier een aantal teleurgestelde reacties op heb gekregen heb ik toch besloten om een paar korte verhaaltjes te plaatsen.

India belooft namelijk een waar avontuur te gaan worden. Volgens vele mensen is het het smerigste land op deze aardbodem met veel gevaar, volgens anderen een land met geweldige kleuren en bijzondere belevingen. In hoeverre het gevaar echt waar is weet ik niet, want ik ben van mening dat als je je aanpast aan de cultuur van het land dat het best mee valt, maar daar zullen we binnen een paar dagen achter gaan komen.

Ons plan is om op 19 juli aan te komen op New Delhi, waar we voor 1 nacht al een hostel geboekt hebben en vanuit daar begint ons korte avontuur.
Met een lijst van leuke plekken in Noord-India, de Lonely Planet en Kevin the wannabe guinea pig op zak zullen we gaan zien waar de reis ons naar toe brengt. De Taj Mahal is het enige monument die verzekerd is van een bezoekje van onze travel party of three. Verder laten we ons leiden door verhalen en ervaringen van andere reizigers.

You'll hear from me soon!

  • 17 Juli 2017 - 11:23

    Korina Tigelaar:

    Lieve Kirsten & Anoek,

    Vind het heel erg leuk voor jullie dat er een nieuw avontuur in het verschiet ligt!
    Ook wil ik even kwijt dat ik jullie ontzettend stoere meiden vind dat jullie je zo in het onbekende gooien!

    Hoe is het land, de natuur, hoe zijn de mensen en de hygiëne!
    Wat het allemaal gaat brengen is inderdaad nog even afwachten en moet je idd zelf ervaren!
    Ik vind het Fantastisch dat je dat weer gaat bijhouden!
    Ben heel erg benieuwd naar jullie belevenissen!
    Dat ze maar positief mogen worden!
    Het zal iig een hele ervaring worden, dat is zeker!
    Wens jullie ontzettend veel Plezier en hoop dat het een hele fijne tijd wordt!

    Veel Liefs


  • 17 Juli 2017 - 14:21

    Cheah K. Tang:

    Ik ben erg jaloers. Mag ik anders keer met je? Waar is vakantie reis. Heerlijk warm landen. Dat is goed. Bekende maken mijn club in Groningen super

  • 17 Juli 2017 - 14:23

    Dick:

    is drie weken niet wat kort? :-)
    Heel veel plezier. Dat van die travel party of three begrijp ik niet helemaal; ik blijf namelijk gewoon thuis in Ellecom. Of tellen jullie Kevin mee?
    Enne, niet dat het van groot belang is, of dat het ook maar iets te maken heeft met jullie reis, maar gisteren was ik in de Galgenwaard. Met een party of five. Mooi stadion, al kan ik maar niet wennen aan die ellenlange trappen. Leuke wedstrijd, dat dan weer wel. En Maxima zwaaide naar me. Alex was duidelijk jaloers want keek de andere kant op.

  • 17 Juli 2017 - 17:02

    Giny Sulman:

    Leuk dat jullie weer een verslag gaan maken. Het is mooi om op de hoogte te kunnen blijven. Ik wens jullie een gezellige trip door India. Tot een volgend verslag

  • 17 Juli 2017 - 23:55

    Hans Heidanus:

    Dag Kirsten,

    Wat fantastisch dat je India met een bezoek vereert. En ... de Taj Mahal -het wereldberoemde mausoleum dat sjah Djahan bouwde voor zijn geliefde gestorven echtgenote- staat ook op mijn bucketlist. Geniet ervan en nergens zijn de etenswaren zo lekker gekruid als in India.

    Met hartelijke groet, Hans Heidanus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 630
Totaal aantal bezoekers 51687

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: