De laatste loodjes wegen het zwaarst. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu De laatste loodjes wegen het zwaarst. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Tigelaar - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

15 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Ja ja, eindelijk maar toch is het dan alweer bijna zover!
Voor de mensen die nog niet helemaal up to date zijn; ik ben gestopt met mijn studie omdat ik het niet meer leuk vond en wilde dus een nieuwe uitdaging aangaan.
3 november vertrek ik samen met een ander meisje naar Bangkok om 4 maanden te gaan backpacken in Azië!
Ons plan is om in een maand naar beneden te reizen, naar de prachtige eilanden en parelwitte stranden van Thailand, de beruchte full moon party te bezoeken en vervolgens door te vliegen naar Cambodja op 9 december.
Cambodja bezoeken we voor ongeveer 2,5 week alvorens we doortrekken naar het zuiden van Vietnam om hier het nieuwe jaar in te luiden. Binnen 30 dagen zullen we het land weer moeten verlaten dus aan het eind van januari komen we Laos binnen, waar we opnieuw ongeveer 2,5 week zullen spenderen.
Wanneer we Laos gezien hebben komen we weer binnen in het noorden van Thailand waarop we vervolgens weer terug naar beneden trekken richting Bangkok waar mijn vliegtuig op 6 maart weer terug vliegt naar Nederland.
De laatste loodjes wegen het zwaarst; de laatste dingen worden geregeld en de laatste inkopen worden gedaan, voor mij kan het niet gauw genoeg 3 november zijn!

  • 15 Oktober 2014 - 13:22

    Selina:

    Leuk Kirsten!
    Veel plezier en doe je voorzichtig?
    Geniet! En ben benieuwd naar je verhalen!
    Liefs,
    Selina

  • 17 Oktober 2014 - 09:39

    Sanne:

    Lieve sis!
    Bijnaaaaaa is het zover! Wat een heerlijk vooruitzicht!
    Zoveel leuke dingen in de planning ook!

    Lieve kir ik ga je missen en ben suuuper jaloers

  • 19 Oktober 2014 - 13:49

    Mams:

    Ik ben ENORM TROTS op je dat je deze nieuwe uitdaging aangaat! Ik zal je af en toe best wel erg missen, maar ik gun het je van Harte! Ik hoop dat het een ontzettend fijne, indrukwekkende, leerzame, ontroerende, leuke, mooie, stoere ontdekkingsreis gaat worden waar je in je verdere leven met een hele gelukkige blik op terug kan gaan kijken!!!Ben benieuwd naar je verhalen!!! Heel veel Plezier met Yvonne op deze ASIANTRIP!!!!!!!

  • 19 Oktober 2014 - 13:55

    Mams:

    :D XXXXXXXXXXXXXXXXXXX :D


  • 19 Oktober 2014 - 21:18

    Hans De Jager:

    Beste Kirsten,

    Ik wens je veel succes en vooral veel plezier de komende maanden.
    Ik heb zo het gevoel dat dit niet je laatste trip gaat worden!

  • 27 Oktober 2014 - 15:26

    Dick Imhof:

    Hoi Kirsten,

    komende zondag zou je nog mee kunnen doen met de pitcherstraining (in Assen!), maar een dag voor vertrek komt dat er natuurlijk niet van, haha. Leuk dat je ook naar Vietnam, Laos en Cambodja gaat - die landen staan op mijn lijstje vanwege hun Franse geschiedenis. Maar ja, dat vliegen, hè...
    Prettige reis, en als het effe kan veel verhalen!

    Dick

  • 02 November 2014 - 13:25

    Rita Delger :

    Veel plezier !! En geniet!!!
    Groetjes van de buren!!

  • 06 November 2014 - 17:36

    Oma Molema :

    Hoi Kirsten ,waar ben je ? heb je al nieuws
    liefs opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 51682

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

India 2017

03 November 2014 - 06 Maart 2015

Backpack trip Azië!

09 Augustus 2011 - 19 Juni 2012

High School Year

Landen bezocht: